torstai 25. huhtikuuta 2013

Kuulumisia!

Noniin, nyt on uusi banneri asennettu. :D (Luultavasti hienompi, kuin edellinen..) Tänään olin koulun jälkeen Vekulla, ja siellä oli myös Tinku. Leikittiin ulkona heppaa, ja hypttiin trampalla. :) Mentiin sitte vielä käymään sisällä. :) Muo kiinnostais tietää, haluutteko kuulla mun heppalöpinöistä? Siis, kun mä käyn aina tiistaisin ja keskiviikkoisin tallilla, niin haluaisitteko siitä lukea? Mutta nyt kuitenkin kerron niistä. (En toki niin yksityiskohtaisesti, kuin joissain blogeissa).

Tiistai: Meillä oli estetunti. :) Menin Timi-nimisellä ponilla. Se on valkoinen (kimo). Mun ei tarvinnut laittaa sille varusteita, vaan sain hakea sen tunnilta. Menimme sitten alakentälle ja hyppäsimme siellä rataa. Aluksi menimme verryttelyestettä, ja sitten rataa, joka oli 40-60cm. Lopuksi sitten vielä, kun Timillä kuulemma oli silloin hyvää "ponnua" nostettiin viimeistä estettä vielä metriin! Se oli korkein este, jonka olen ikinä hypännyt! (Se ei niiden ei-hevosihmisten mielestä kuulost isolta, mutta oleppa itse 130cm ponin selässä hyppäämässä lähes itsensä kokoista estettä.)

Keskiviikko: Oli taas ratsastustunti, tosin ei esteitä. Menin semmosella taas kimolla ponilla, sen nimi on Rinsessa. Se on mun lemppari-poni! Me menimme semmosta loivaa kiemurauraa. Rinsessa oli tosi, tosi kuuma, ja ravaili tosi reippaasti! Pääsimme hieman laukkaamaan, mutta se oli vain kerran. :( Tässä ei taida enään olla mitään kerrottavaa muuta kuin se, että aion osallistua estekisoihin, yhdellä Mixie -ponilla. :)

Huomenna on tanssi, mutta postausta ette saa, sillä aikaa ei ole kylliksi. :P Joten lauantaihin! Anteeksi vielä, että oli näin lyhyt ja kuvaton postaus, vaikka tämä onkin kuvauspainoitteinen blogi...

♥:lla, Ekku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti